Tarieven en inschrijven
Hoe kan ik mijn kind inschrijven?
Eerst graag een proefles? Dat kan! Via ons klantenportaal kun je een account aanmaken en kun je een gratis proefles koppelen aan jouw account. Deze kan je vervolgens inzetten om een lesmoment aan te vragen! Je ontvangt direct een bevestiging in je mail en we zien jouw kind op het volgende lesmoment.
Wij regelen alles via het klantenportaal TrainIn. Dit is een applicatie die je kunt downloaden op je telefoon, waarin je alle informatie vind die nodig is. In het klantenportaal kun je gemakkelijk jouw boekingen managen, het lesrooster inzien, gemakkelijk met ons chatten en alles omtrent contributie regelen!
Volg de onderstaande stappen en maak gratis een account aan om toegang te krijgen tot onze applicatie.
Stap 1: Maak een account aan via https://the-movement-academy.trainin.app. Je kunt hier gelijk de naam van jouw kind toevoegen. Producten en lessen komen altijd op naam van het kind te staan.
Als je een tweede kind hebt die je in wilt schrijven kun je deze later nog toevoegen in jouw profiel onder het kopje familieleden. Wil je gebruik maken van de broertjes en zusjes korting? Ga naar het kopje kortingen en kies de het korting product dat je wilt afrekenen.
Stap 2: Bekijk de producten in onze shop en kies een product dat past bij jullie behoeften. Je koopt een product per kind, anders kun je hem/haar niet inschrijven voor een les. Reken het product af en ga naar stap 3.
Stap 3: Bekijk de agenda en lesrooster. Hier kun je een keuze maken voor een lesmoment dat jullie schikt en deze gelijk boeken. Je vind de boeking gelijk terug bij jouw boekingen op het dashboard. Als je een abonnement voor 1x per week hebt aangeschaft, voegen wij jouw kind toe aan de lessenreeks. Je hoeft dat dus niet telkens zelf te doen!
Stap 4: Check via ‘home’ of het product zichtbaar is en of de boeking is gelukt – je ziet enkel het eerste lesmoment dat je zojuist hebt geboekt. Wij voegen jouw kind toe aan de lessenreeks. Wanneer dit is gebeurd krijg je hier bevestiging van.
Wij vinden het belangrijk dat sport voor iedereen betaalbaar is. We bieden lessen aan op verschillende plekken in het land en passen hier soms onze tarieven ook op aan! Als je hier vragen over hebt kun je ons hier altijd over berichten.
- Move Enthousiast 1x per week: dit abonnement verleent jouw kind toegang tot 1 les per week.
Tarief Utrecht: €38,5 per maand
Tarief Beverwijk: €32,5 per maand. - Move Fanatic 2x per week: er geldt 50% korting op het volgen van een tweede les in de week!
Tarief Utrecht: €57,75 per maand
Tarief Beverwijk: €45,- per maand. - Strippenkaart: deze strippenkaart verleent toegang tot 10 lessen en is geldig voor een termijn van 4 maanden – ideaal voor kinderen die af en toe een lesje willen komen volgen óf binnen verschillende activiteiten willen deelnemen.
Tarief Utrecht: €125
Tarief Beverwijk: €100,-
Wil jij gebruik maken van de korting(en)? Klik op het kopje hieronder met ‘kortingen’ en kijk of je hiervoor in aanmerking komt!
Ook dit schooljaar werken wij weer met een aantal kortingen. De welbekende broertjes en zusjes korting is beschikbaar, maar ook de frequentiekorting is nog van de partij.
Wij hebben de korting alvast verwerkt in de prijs van het product en deze is niet te zien in de normale ‘shop’. De producten met korting zijn enkel aan te schaffen via een check-out link. Stuur ons een bericht zodat je van ons de check-out link kan ontvangen waar je het product met korting kunt afrekenen.
Let op: voor broertjes en zusjes korting rekent u 1 product af per kind. Je moet dus 2x afrekenen.
U-Pas
Wilt u gebruik maken van uw U-Pas? Dat kan! Deelnemers in Utrecht kunnen hun volledige U-Pas tegoed besteden aan de contributie. Graag bij aanmelding even vermelden dat u graag gebruik maakt van de U-Pas. Stuur ons een mail met een foto van de U-Pas en vertel ons hoeveel budget we mogen afschrijven. Zo is sporten voor iedereen mogelijk!
Opzegging van abonnement behandelen wij graag schriftelijk per mail. Als jij het abonnement van jouw kind wilt opzeggen kun je ons mailen op info@themovementacademy.nl met jouw verzoek.
Voor alle abonnementen geldt een minimale contract duur van 3 maanden & 1 maand opzegtermijn. De opzeg termijn wordt berekend op basis van de opzegdatum +1 maand.
Ik zie veel lessen staan op de planning maar is er geen week overzicht?
- De standaard instellingen voor planning is in lijst weergaven. Je kunt ook kiezen voor agenda weergaven door op het raster icoon te drukken.
Mijn kind heeft nog niet de juiste leeftijd voor het lesmoment waarop we hem/haar willen aanmelden. Mag hij alsnog mee doen?
- In overleg kunnen we altijd kijken of uw kind aansluiting vind bij een groep met een andere leeftijd. Dit moet altijd in overleg met de docent van het lesmoment afgestemd worden.
Mijn credits zijn op maar het seizoen is nog niet afgelopen. Wat kan ik nu het beste aanschaffen?
- Uw kind heeft waarschijnlijk in de afgelopen weken meerdere keren per week meegedaan. Hierdoor zijn de credits sneller opgegaan. We kunnen hiervoor specifiek extra credits toevoegen tegen hetzelfde lestarief als de normale lesweken. Je hoeft dus geen duurdere rittenkaart aan te schaffen.
Waarom is de rittenkaart zoveel duurder dan de normale lessen?
- We willen kinderen stimuleren om minimaal 1x per week deel nemen aan de freerunning les. Zo waarborgen we een optimaal leerproces met vaste lesmomenten. De rittenkaart biedt de mogelijkheid voor kinderen die niet structureel kunnen komen, om toch deel te nemen aan losse lessen. De vrijheid binnen dit product resulteert in een hogere prijs.
Ik snap niet hoe ik mijn tweede kind kan aanmelden?
- Ga naar je profiel, klik daarna op familieleden, en voeg daar een familielid toe. Schaf voor dit lid ook een product aan en meld vervolgens het kind aan bij de les. Dit doe je door op de juiste naam te klikken wanneer je hem/haar aanmeldt. Zonder actief product gekoppeld aan dit familie lid is dit niet mogelijk.
Ik wil graag in 1x betalen ipv in termijnen bij het aanschaffen van een product.. kan dit?
- Ja wij kunnen dit doen door je een factuur te sturen voor het totaal bedrag. Wanneer deze is betaald voegen wij handmatig een product toe aan het account. Stuur ons hiervoor wel even een bericht met de vraag.
Een les is vol maar ik wil mijn kind toch aanmelden, wat moet ik doen?
- We werken met wachtlijsten wanneer een les vol zit. Je kunt nog steeds aanvraag doen voor het lesmoment, daarmee krijg je een plekje op de wachtlijst. Als iemand de sessie annuleert, krijg je hiervan bericht en kan jouw kind het plekje opvullen.
Lesrooster '24 - '25
Hieronder vind je ons lesrooster voor het schooljaar ’24 – ’25. Is het seizoen al bezig en wil jij jouw kind tussentijds aanmelden, geen probleem! Volg de stappen die benoemd staan bij – inschrijven seizoen ’24 – ’25.
Let op: dit zijn onze lessen in Utrecht maar ook in Beverwijk. Als je een account aanmaakt kun je een locatie kiezen, dan zul je enkel het rooster zien van Beverwijk of Utrecht.