The Movement Academy

Ons klantenportaal

Train In - Klantenportaal

Onze online omgeving voor klanten, gebruiksvriendelijk en overzichtelijk! 

The movement academy

Waarom Train In?

Als sportclub krijg je te maken met ledenadministratie. Dit heb je het liefst zo overzichtelijk en inzichtelijk mogelijk. Daarom hebben wij de stap gezet om dit professioneler en gebruiksvriendelijker te organiseren via een klantenportaal. Hier hebben klanten inzicht in de betalingen, hun tegoed, de inschrijving voor het kind en kunnen zij met gemak boekingen managen. Zo kunnen wij als organisatie ons vooral focussen op waar we goed in zijn: een plezierige sportbeleving bieden voor iedere deelnemer! 

Meest gestelde vragen

Kies hieronder het onderwerp waar je een vraag over hebt 

Boekingen en agenda

Boekingen en agenda

Producten en voorwaarden

Producten en voorwaarden

Kortingen

Kortingen

Boekingen en agenda

Om een boeking te doen voor een lesmoment, moet je eerst een actief product op de naam van jouw kind hebben zoals een abonnement, een strippenkaart of een losse les.

Dat hoeft niet, dat doen wij voor jou! Als je voor jouw kind een boeking doet voor het eerst volgende lesmoment, voegen wij hem/haar vervolgens toe aan de lessenreeks.

In de planning vind je een overzicht van alle lesmomenten en sessies. Bij elke sessie staan leeftijden, locaties en de naam van de docent benoemd. Kies een lesmoment dat past bij de leeftijd van jouw kind.

Ja, dat kan! Je kunt een boeking gratis annuleren tot 1 uur van tevoren. Je krijgt het tegoed dan teruggestort op je account en kunt dit opnieuw gebruiken.

Product en voorwaarden

In het klantenportaal vind je onze shop, daar kun je een product afrekenen wat je kunt gebruiken om een boeking te doen voor jouw kind.

Wij werken met abonnementen en strippenkaarten. Voor de strippenkaart betaal je eenmalig een bedrag en met het abonnement betaal je 1x per maand een termijnbedrag.

Als je kiest voor een abonnement dan is de looptijd van het contract minimaal 3 maanden en geldt er een opzegtermijn van 1 maand. Ook is het een doorlopend abonnement, dat betekent dat je deze zelf moet stopzetten.

We ontvangen graag een schriftelijke afmelding voor het abonnement. Schrijf ons een mailtje met het verzoek, dan nemen wij deze in behandeling. Wij hanteren 1 maand opzegtermijn vanaf het moment dat u het verzoek bij ons heeft ingediend!

Kortingen

Ja, wij hanteren een broertjes en zusjes korting voor een 2de of 3de familielid dat zich aanmeldt. Stuur ons een bericht met je verzoek, je krijgt een link toegestuurd waar je een product met korting kunt afrekenen!

Ja, je kunt bij ons het volledige tegoed van U-Pas besteden. Stuur een foto van de pas, dan kunnen wij een bedrag afschrijven. Je kunt de U-Pas alleen inzetten voor het aanschaffen van een strippenkaart.

Heb je een vraag?

Contact Ons

Heb je een specifieke vraag of kom je om een andere reden graag met ons in contact? Hier vind je onze contactgegevens. 

E-mail adres

info@themovementacademy.nl

Telefoonnummer

+31 (06) 398 245 06

KvK adres

Von Kleistlaan 17-3
3533BB, Utrecht
Nederland

Contact

Een Snelle Vraag